Prirodni diuretici

Napisao Administrator ponedeljak, 20 avgust 2012 19:37

Ovu grupu diuretika sačinjavaju prirodne supstance u vidu hrane i napitaka koje mogu da izazovu i pojačaju mokrenje. Ljudi često pokušavaju da pronađu krajnje jednostavna i neškodljiva sredstva koja pomažu u čišćenju organizma od toksina, štetnih masti, kao i u smanjenju nagomilavanja vode u organizmu.

caj2 Prirodni diuretici

Jedan od takvih načina jeste i upotreba diuretika. U pitanju je zapravo određena vrsta hrane, kao i napitaka, koji prirodnim putem povećavaju količinu urina koju osoba kasnije izbacuje iz tela. Prirodni

Opširnije: Prirodni diuretici

 

Antibiotici iz biljaka

Napisao Administrator ponedeljak, 20 avgust 2012 19:35

Nazeb i respiratorne virusne infekcija verni su pratilac zimskih dana. Mnogo vremena provodimo u zatvorenim prostorijama, gde se kapljične infekcija lako šire pa se kašalj i kijavica često javljaju.

antibiotici Antibiotici iz biljakaLoša je navika da se na najmanju prehladu reaguje lekovima. Posebno valja obratiti pažnju na antibiotike, koje bi trebalo piti samo kada ih propiše lekar. Ukoliko se

Opširnije: Antibiotici iz biljaka

 

Voće i povrće je lijek, otkrijte koje je najbolje za vas

Napisao Administrator nedelja, 12 avgust 2012 21:17

Profesorica sa Univerziteta Hacettepe, Odsjek za prehranu i dijetalne proizvode, doc. dr. Zehra Buyuktuncer Demirel, izjavila je za agenciju Anadolija da konzumacija voća i povrća sprečava brojne bolesti, između ostalog, srčane bolesti, rak te neka hronična oboljenja.

"Da bismo potpomogli normalno funkcionisanje našeg organizma te da bismo spriječili nastanak raznih oboljenja, potrebno je da dnevno konzumiramo pet porcija voća. To bi značilo da dnevno moramo pojesti najmanje 400 grama voća i povrća", izjavila je Demirel.

 

Crveno voće, kao što su jagode, trešnje, višnje i druge vrste sadrže pigmente zvane antosiyanidin. Ovi

Opširnije: Voće i povrće je lijek, otkrijte koje je najbolje za vas

 

MASLINOVO ULJE

Napisao Administrator nedelja, 12 avgust 2012 21:12

Dvije kašikice maslinovog ulja dnevno smanjuju rizik od bolesti srca

 

Maslinovo ulje je od davnina poznato po svojstvima blagotvornim za srce, a naučnici su sada utvrdili koja količina maslinovog ulja je dovoljna da biste osjetili pozitivne učinke.

Rezultati istraživanja pokazali su da samo dvije male kašike maslinovog ulja dnevno smanjuju rizik od smrti usljed srčanih bolesti za 50 posto.

 

Mnoštvo je studija koje naglašavaju prednosti maslinovog ulja po srce, međutim, malo je onih koje su

Opširnije: MASLINOVO ULJE

 

Strana 35 od 93

«PočetakPrethodna31323334353637383940SledećaKraj»

Naša On-Line prodavnica

Naslovi.net

Trenutno online

Imamo 1 gost na mreži

BLOG NOSTALGIJA


NE PROPUSTITE DA PROCITATE

SETIMES.COM


VESTI KOJE SE PROVERAVAJUOVDE

ONEWORLDSEE


POUZDAN IZVOR VESTIDETALJNIJE

© 2013 PregledVesti.com. Sva prava zadržana.
Joomla! je Slobodan softver objavljen pod GNU/GPL Licencom.